TACK! Vad glad jag blir… När jag bad om inspiration för ett brev jag skrev om mig själv fick dessa ord skickade till mig. :) TACK!

Bildbanksbilder till Tillväxtverket

Foto Sigvardsson

TACK! Vad glad jag blir!

”Det är svårt att beskriva dig i bara tre ord fantastiska människa du är en verklig vibration som lyser i mörkret du delar med dig av ditt ljus och du menar det. det är kärlek det love you lillstrumpa. dig och din verksam het kommer det gå bra för. keep it real precis som du:)) ”. Cecilia Rehn

”Du är trovärdig, snabb, levererar, håller kvalité, inlyssnande, positiv, sprider energi ”- Camilla Rova

”Du är absolut speciell, din inspiration och drivkraft ger mig motivation:-) ”- Mirka Sörensson

Ett ypperligt tillfälle att öva på att ta emot feedback, positiv feedback och lära mig att växa med den.
Ta till mig i hjärtat och våga säga TACK!

Det var förövrigt en övning på den resa jag gjorde till Spanien, (att ge och ta emot komplimanger handlade den om då) på en kurs som 3 fantastiska tjejer anordnade vid namn #wowcamp. Tack vare den kursen träffade jag massor av inspirerande och fantastiska brudar, starka och modiga. Tack för den upplevelsen och erfarenheten.

– Jag växer varje dag om jag tillåter mig att växa.

Lämna en kommentar